En daar stond ik - Reisverslag uit Nissaki, Griekenland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu En daar stond ik - Reisverslag uit Nissaki, Griekenland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

En daar stond ik

Door: Dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

13 Oktober 2010 | Griekenland, Nissaki

en keek uit op wat een halfjaar lang mijn werkterrein is geweest. Nu niet veel dat herinnerde aan de zon. Het was vandaag even droog en tijd voor een wandeling. Denkend aan die vele uren die wij doorbrachten aan het zwembad (nu wel errug koud :-S); onze activiteitrondes, de pr praatjes, cocktailspelletjes of uhm, in het zwembad; waterpolo, recordgames of gewoon omdat we er ingeduwd werden :-)
Het theater waar we vijf avonden per week stonden, dansten en acteerden. Toch zeker wel een nieuwe hobby ;-)

Een toffe ervaring, maar niet voor herhaling vatbaar. Vijf maanden ouwehoeren is niet echt mijn ding. Al was het wel goed voor mijn zelfbeheersing, had soms graag tactisch van repliek gediend :-p Mannen met een drankje op die het liefst OP je dansten in plaats van op comfortabele afstand :-S heb ik mijn buikje vol van. Buikje, want door al die repetities, shows en sporten ben ik behoorlijk afgevallen. Een legging mag ik van Igor niet aan, maar het zou wel kunnen hoor :-D

Enfin, de laatste dagen en met die grijze lucht en grijze zee is het behoorlijk vervelen! Inmiddels zijn we weer verhuisd omdat zeven verdiepingen vanaf vandaag geen warm water meer hebben. Blijkbaar onze kamer morgen ook niet, dus moeten we in de kamer ernaast douchen… Griekse logica… :-S Vrijdagmorgen gaan we al op tijd naar Gouvia zodat we in de buurt zijn van wat bedrijvigheid :-) Dan nog een laatste keer uit eten in Griekenland en dan richting vliegveld en dan rechtsstreeks naar Brussel (hopelijk)! Ohlee ohlee!

Ondanks dat wij maandag de laatste activiteiten hebben gedaan, was Igor gisteren nog in zijn bureau te vinden en vandaag is het wachten op de transporteur die natuurlijk op het meest fijne moment van de dag komt (lees: zodat je verder niets kan plannen) En morgen nog een trip door het hotel om te kijken of alles in orde is. Tja, als chief heb je dus ook de lasten :-S alhoewel, verveling is ook een behoorlijk last hoor :-D


Tot supersnel, griekse knuffels van ons


PS. Georgina, congrats, you are allowed to be happy!
PS. Annelies, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

  • 13 Oktober 2010 - 12:48

    Johanna:

    Hey Dee!

    En dan komt het avontuur alweer tot een einde... Leek heel lang te duren, maar toch ook wel snel gegaan! Weet nog als de dag van gisteren dat ik ook in Nijkerk zat en jullie zo nu en dan weer een paar daagjes bij ons waren. Succes met de laatste loodjes, hopelijk komt overal een beetje vaart in en staan jullie snel weer op Belgische/Nederlandse bodem. Groetjes aan Igor en wie weet tot snel!!
    Xx Johanna

  • 13 Oktober 2010 - 13:18

    Jan Pieter & Annie:

    Zoals Johanna zegt het avontuur komt teneinde. Alles op zijn tijd maar kom maar snel want het zonnetje staat hier te stralen, wie weet wel voor jullie. Alvast een heel goede reis en inderdaad hopelijk gaat dat lekker vlot. Tijd voor weer nieuwe dingen en zaken. Veel succes en zoals ik al vast eerder heb gezegd (weet het wel zeker ;)) bedankt voor een prachtige vakantie en je verhalen en foto's. Wij hebben in ieder geval van alles genoten. Doei doei Jan Pieter en Annie

  • 14 Oktober 2010 - 11:56

    Marijke:

    Hee Dee en Igor!

    Aan alles komt een einde he?! Heb genoten van jullie verhalen en avonturen! Heel veel succes met de laatste loodjes en een hele goede reis terug vrijdag/zaterdag!!!

    Enne.... Eet smakelijk :D

    TOT SNEL!!! XXX

  • 14 Oktober 2010 - 14:12

    Mam:

    Hele goede reis, nu midden in de nacht:-(
    Hopelijk geen mist en geen vertraging!
    Bedankt voor al die prachtige verhalen, we hebben met volle teugen genoten van al jullie 'wel en wee'.
    En met veel plezier naar al die prachtige foto's gekeken.
    Bedankt.
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Nissaki

Dirkje

Actief sinds 24 Mei 2009
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 70403

Voorgaande reizen:

15 Juli 2023 - 19 Augustus 2022

Familie roadtrip naar Corfu

07 September 2013 - 27 September 2013

Roadtrip USA!

23 April 2010 - 15 Oktober 2010

Corfu: doe es gek!

29 Oktober 2009 - 16 Februari 2010

Nieuw-Zeeland, mijn ontdekkingsreis

24 September 2009 - 29 Oktober 2009

Australie, mijn eerste stop Down Under

Landen bezocht: