Thuis: doe es normaal ;-) - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu Thuis: doe es normaal ;-) - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

Thuis: doe es normaal ;-)

Door: Dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

22 Oktober 2010 | Nederland, Nijkerk

Prettig om weer Europees vaste land onder de voeten te hebben. En ondanks dat het hier ook regent, is het stukken leuker vertoeven dan in een leeg en donker hotel op Corfu!
Verveling is nu omgezet naar daden en naast het bijkleppen met vrienden en familie (errug gezellig) zijn we zo goed als geinstalleerd op ons voorlopige adres... in Nijkerk!
Begonnen met solliciteren, relaxen en gewoon gewoon-zijn, incognito over straat en 's avonds lekker op de bank :-).

Vanavond maakt Igor z'n debuut in het Nijkerkse zaalvoetbal, nieuwsgierig?
Wij ook, haha!

Ons laatste verhaal, na een jaar wekelijkse update wordt het geloof ik weer tijd om een prive dagboek bij te houden ;-)
Of gewoon te genieten van alle herinneren en wat vanaf nu op onze weg komt.

Super bedankt voor de reacties, de aandacht en natuurlijk een extra bedankje voor de mensen die overgevlogen zijn (in chronologische volgorde):
Jeffrey & Ellen
JP & Annie, Johanna & Peter, Gerrit, Dirkje

Zonnige toekomstgroeten van Igor & Dirkje

• 22 Oktober 2010 - 10:50

A3:

Ik heb genoten van je verslagen .. met plezier gelezen
    Groeten en succes met solliciteren

• 22 Oktober 2010 - 11:02

George:

Dee - it so cold in NL...stay in Corfu!!!

xxx

• 22 Oktober 2010 - 12:18

Jan Pieter & Annie:

snif snif snif: dit is het einde ;( (ik geloof er trouwens helemaal niets van; deze site wordt vast wel eens weer opgestart). Maar wat hebben we een plezier aan jullie beleefd ;)
    We wensen jullie doar int Niekarkse veel succes en natuurlijk plezier met alles wat jullie gaan doen. Igor veel toi toi toi vanavond met het voetballen. Laat ze een poepie ruiken.
    Dank voor alle leuke momenten, een hartelijke groet (voor 't laatst) en fansels wer in hiele dikke tút fan us allegear (dat fries blijft een leuke afsluiter)
    doei doei