Test test test - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu Test test test - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

Test test test

Door: Dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

23 Mei 2023 | Nederland, Zeewolde

Testen. Ik test heel veel voor mijn werk. Lopen funnels wel goed, werken linkjes wel.

Zo ook privé [e-1f60e]

Dus wij hebben ook onze roadtrip getest.

Een maand geleden hebben we de nieuwe tent bij regen getest (was niet helemaal de planning, maar blij dat het gelukt is [e-1f92a])

En afgelopen weekend zijn we meerdere nachten weggeweest met alles wat we mee willen nemen deze zomer. Dus hulpstukken die we aangeboden kregen van familie netjes afgewezen, want die hebben we in de zomer ook niet bij ons [e-263a]️ (of we hebben ze toegevoegd aan ons 'dat missen we nog' lijstje ;)

Het testen is gelukt:

- we weten wat we nog missen (inklapbare bezem)

- we weten wat toch niet mee hoeft (verpakkingen)

- we hadden een erg fijn weekend [e-1f3d5]️

We waren met de Waaijenbergjes in Zeewolde. Lekker dichtbij voor boer Johan, maar op zich hoef je voor een vakantiegevoel ook niet ver weg.

Ik heb gefietst door de bossen met mama (28km, wel op de e-bike ;)

We hebben gevaren op het randmeer (gelukkig had ik het stuur maar 2 minuten vast ;)

De kinderen hebben we nauwelijks gezien, want er was genoeg te doen met een voetbalmuur, voetbalveld, animatie, grote speeltuin en kleine speeltuin. Alleen bij het zwemmen vonden we het als ouders nog wel fijn om toezicht te houden!

En ik heb een koude duik genomen en Lubette heeft daar baywatch-achtige foto's van kunnen nemen.

Dus, kortom, alors, Zeewolde is zo gek nog niet!

De nachten, vooral de eerste nacht, was nog wel koud (5 graden), dus nu in dubio of we daar deze zomer rekening mee moeten houden of niet... Wat zou jij doen?


  • 23 Mei 2023 - 15:57

    Indra:

    Klinkt geslaagd [e-1f642]


  • 23 Mei 2023 - 17:12

    Linda Dekeerle:

    Lijkt me leuk! Nieuwe ervaringen! Men kan niet goed genoeg voorbereid zijn.[e-1f609]


  • 23 Mei 2023 - 17:38

    Jeanette :

    Goede voorbereiding! [e-1f601]

    Misschien kun de nacht temperatuur even checken, maar na 3 koude nachten in zuid frankrijk (in de zomer!) neem ik altijd een dik jogging pak mee als ik ga kamperen. [e-1f60a]


  • 24 Mei 2023 - 11:05

    Dee:

    @Jeanette, dat is een goeie! Ik denk dat we er toch maar gewoon rekening mee houden dat het koud kan zijn. In NZ heb ik het ook zo vaak koud gehad :( terwijl de statistieken daar niets over lieten zien...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirkje

Actief sinds 24 Mei 2009
Verslag gelezen: 24
Totaal aantal bezoekers 70383

Voorgaande reizen:

15 Juli 2023 - 19 Augustus 2022

Familie roadtrip naar Corfu

07 September 2013 - 27 September 2013

Roadtrip USA!

23 April 2010 - 15 Oktober 2010

Corfu: doe es gek!

29 Oktober 2009 - 16 Februari 2010

Nieuw-Zeeland, mijn ontdekkingsreis

24 September 2009 - 29 Oktober 2009

Australie, mijn eerste stop Down Under

Landen bezocht: