Huisoppas gezocht - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu Huisoppas gezocht - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

Huisoppas gezocht

Door: Dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

26 Januari 2023 | Nederland, Nijkerk

Het liefst zag ik de euro's binnenstromen op onze bankrekening door ons huis te verhuren. Ik bedoel, je leest van die succesverhalen en daardoor 'gratis' op vakantie gaan... wie wil dat niet?!

Change of plans.... want de energietarieven rijzen de pan uit. Gelukkig hebben we door de inkoopkwaliteiten van Igor een mooi maandelijks gemiddelde. Maarrrr als iemand de airco te lang aanhoudt of de verwarming te vaak aanzet, dan zijn we de pineut en verdienen we niks.

Maar ons huis helemaal onbemand achterlaten voelt ook niet prettig. Al is het maar dat ik graag zo nu en dan een foto deel op social media ;)

Dus vandaar dat we een huisoppas zoeken!

Voor 4 weken.

Ik heb het vroeger ook weleens gedaan, dus ik weet dat je dan eigenlijk veel te bang bent om iets te gebruiken. Ik heb eens net op tijd een nieuwe wasmachine hendel kunnen regelen omdat ik die deur maar niet open kreeg (smiley met 2 handen voor de ogen).

Huisoppas is interessant voor:

  • Iemand die nog niet vastzit aan de schoolvakanties. En gewoon wil blijven werken tijdens de zomervakantie.
  • Het leuk vind om tijdelijk op een andere plek te wonen.
  • Of even niet thuis wil wonen, bijvoorbeeld als je al werkt, maar nog wel bij je ouders woont.

Let us know als je geïnteresseerd bent / meer wilt weten!

We hebben geen huisdieren, dus liever ook geen meenemen.

Er is parkeerruimte voor auto en fiets. Tuin op het noorden en zuiden, dus zelfs als het heel warm is, is de tuin aangenaam (en anders is er een parasol).

Weinig voorwaarden, behalve dat we liever gewoon weer thuiskomen in ons huis in dezelfde staat als we het verlaten hebben. Oja en de energierekening laag proberen te houden ;)

Ben / ken je iemand? Laat het ons weten!

Oud account weer tot leven gebracht

Oja, en de Polarsteps link die ik de vorige keer deelde... vergeet die link!

Blijkbaar had ik al een actief account en die ga ik nu weer gebruiken. Dus bij deze de link om te volgen (of te onthouden): https://www.polarsteps.com/aliasdee/6449870-roadtrip-balkan-corfu?s=695878c1-6f7c-437a-aa43-7ece033aa4e5

Winterse groetjes uit Nijkerk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirkje

Actief sinds 24 Mei 2009
Verslag gelezen: 27
Totaal aantal bezoekers 70370

Voorgaande reizen:

15 Juli 2023 - 19 Augustus 2022

Familie roadtrip naar Corfu

07 September 2013 - 27 September 2013

Roadtrip USA!

23 April 2010 - 15 Oktober 2010

Corfu: doe es gek!

29 Oktober 2009 - 16 Februari 2010

Nieuw-Zeeland, mijn ontdekkingsreis

24 September 2009 - 29 Oktober 2009

Australie, mijn eerste stop Down Under

Landen bezocht: