Net op tijd! - Reisverslag uit Nissaki, Griekenland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu Net op tijd! - Reisverslag uit Nissaki, Griekenland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

Net op tijd!

Door: Dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

26 September 2010 | Griekenland, Nissaki

Voor hen, want wij zaten lekker opgezadeld met de regen die met bakken uit de hemel kwam :-S De golven konden niet wachten om gebroken te worden op de rotsen en de pier was dus nauwelijks zichtbaar. Geen probleem dacht ik toen ik wakker werd; had tenslotte een drie uur durende massage in de spa geboekt :-) Wel een probleem toen ik een smsje kreeg dat de masseuse ziek was :-( Dus meer dan een jacuzzi en een haman zat er niet in… maar daar hebben Igor en ik wel van genoten, want Igor zijn paintball activiteit ging ook niet door… Uiteindelijk hebben we gekoehandeld (beiden een keer gewonnen), geslapen (een must-do op een vrije dag) en gegeten (volgens Igor ook een must :-))
Onze kamer had iets meer te lijden met een lange ij… Ons raam houdt wellicht 95% regen tegen, maar als het regent van vrijdagnacht drie uur tot zondagmorgen negen uur twintig. Nou… dan is die 5% ons veel te veel! Onze voorraad handdoeken is niet meer…

Hen: zuslief, oom en tante met wat nichtjes en neef, aanhang en Elsbeth :-)
Net op tijd: want ze hebben fantastisch weer gehad. En dat hebben ze zichzelf wellicht een paar honderd keer gezegd in de bus op weg naar het vliegtuig… ;-)
Het was erg leuk om de laatste gasten het plezier van het animatieprogramma te laten ervaren. Het team heeft genoten van jullie aanwezigheid en omdat jullie mee volleybalden, hadden we zelfs een beach party! :-D Een leukere verjaardag had Dirkje vast niet kunnen hebben he ;-) En het voelde goed om op het podium te staan terwijl acht lachebekjes op de eerste rij zaten, hihi

En nu het weer stil is, is het aftellen begonnen. Over negentien dagen zijn we in Roeselare, met nog drie erbij staan we ook op Nijkerkse bodem. Overmorgen beginnen we met de inventarisatie en Igor heeft al een ‘binnen’programma gemaakt als de regen besluit vaker te komen. Het hotel zit vol, gisteravond overboekt zelfs. Managers werden zelfs voor een nacht naar het personeelsgebouw verplaatst. De spa is ook nog altijd druk en ook wij mogen niet klagen over de animo voor onze activiteiten. Een raar gevoel dat het dan over twee weken gedaan is, want 9 oktober sluit het hotel haar deuren. En dan nog een paar dagen voor ons om dozen te versjouwen, stickers van muren te krabben en te zorgen dat alles klaar voor verhuizing is.

Veel liefs uit een wat vochtige kamer…

• 26 September 2010 - 16:21

Pa:

wil wel even weten hoe ver ze gefiets hebben of was het enkel voor de foto

• 26 September 2010 - 16:24

Mam:

2 foto's, maar ze spreken boekdelen!
    Wat leuk om 2 dochters daar op de mountainbike te zien, helemaal geweldig!
    De 'vakantieverhalen' waren super!
    Misschien wel goed dat het wat minder weer is, dan wordt het afkicken niet zo groot:-)
    Succes met de voorbereidingen om het kamp te inventariseren en te verlaten. Wat een afscheid zal dat worden met jullie team!
    Tot snel. Kunnen we thuis spelletjes :chitchat: doen bij de kachel!
    xxx mam

• 26 September 2010 - 16:26

Mam:

moet smiley voorstellen rond de tafel :-) maar werkt niet

• 26 September 2010 - 17:41

Jan Pieter & Annie:

Net op tijd: inderdaad het was vreemd wakker worden daar op Corfu in de regen. En ja het kwam met bakken naar benee ;(.
    MAAR wat hebben we genoten van jullie allemaal. Eén groot feest, elke dag weer. Wat een heerlijk sfeertje daar bij het animatieteam, schitterende shows (die lachebekjes waren zeker gemeend). En inderdaad wat een gigantisch lekker weer. We zitten nu thuis onze foto's (ach maar zo'n 1200 ongeveer) met weemoed te bekijken. We willen terug want de werkelijkheid is er morgenochtend weer NAAR HET WERK. Wij wensen jullie nog een paar gezellige weken met z'n allen. Nogmaals bedankt voor een fantastische week. Een hartelijke groet, tige tank en fansels in hiele dikke tút út Driezum (dit laatste alvast voor de inburgering in het fries voor Igor ;)

• 26 September 2010 - 20:28

Moetje:

Dus het ka

• 26 September 2010 - 20:30

Moetje:

sorry, de PC deed even raar, volgende poging dus !
    Het kan dus toch wel REGENEN op Corfu....de natuur haalt schade in...gelukkig nu pas op het eind van jullie verblijf. Het einde is inderdaad inzicht, wij kijen ernaar uit om jullie op Zavntem te komen ophalen.....nog eventjes op de tanden bijten daar en het is zover.......we tellen mee af !
    knuffel en kus voor beiden!

• 27 September 2010 - 06:43

Dirkje Vantournhout:

@ pa: het was een speciale fietstocht ;-)

• 27 September 2010 - 08:07

Mam:

Ohh wat heeft het franse vrouwtje een schattige jurk aan. En zo leuk dat we het echtpaar allemaal hebben gezien. Zal nog vaak aan haar bikini en haar punniken denken. Geweldig!

• 27 September 2010 - 08:09

Johanna:

Jeee wat een regen! Was zeker net op tijd, we hebben inderdaad wel een paar keer uitgesproken dat we HEEL veel mazzel hebben gehad met ons weekje vakantie :) Het was echt top, nu een selectie maken uit aaaaal die foto's en een mooi boek maken! Geniet van de laatste weekjes, t weer wordt er hier ook niet beter op :( (was zelfs nog donker toen ik opstond vanochtend brrrr)

Gr aan Igor!
    xxx Johanna

• 27 September 2010 - 16:08

Annie:

whahaaaa heb de eerste werkdag weer gehad. Had natuurlijk wit aangedaan, werd ik verdorie weggestopt in een achteraf hok met telefooncentrale. Ze zijn aan het verbouwen bij ons. DUS werd gelijk gestraft dat ik mijn kleurtje wilde showen, whahaaaa. We kunnen er nog niet over uit hoe we hebben genoten en gaan alvast bedenken waar we volgend jaar eens eventjes naartoe zullen gaan. nogmaals de hartelijke groeten vanuit het hoge noorden, waar het (troost je) ook regent.

• 04 Oktober 2010 - 15:35

Marijke:

Ha Dee!
    Wat een gelukje dat toen de allerleukste mensen er waren het mooi weer was! En ja, kun je een beter excuus hebben om op je vrije dag eens lekker onder de dekens te kruipen als het met bakken tegelijk uit de hemel komt?
    Hoop dat je voordat je naar B en NL komt nog wel wat zonnestraaltjes mee kunt pakken, maar desalniettemin, geniet er nog even goed van!!

Tot snel! Liefs