Nog 365 nachtjes slapen - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu Nog 365 nachtjes slapen - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

Nog 365 nachtjes slapen

Door: dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

15 Juli 2022 | Nederland, Nijkerk

Uhm, schat?

• Jaaa (met een blik van oh wat nu weer :))

Zullen we volgend jaar weer naar Corfu?

• Leuk

Maar niet voor 1 week ofzo. Meer de hele zomervakantie....

• Oh

We zijn inmiddels twee maanden verder na dit gesprek en eigenlijk zijn de plannen verrassend concreet!

Toen ik zag dat de vluchten toch best prijzig zijn (ik moet nog steeds wennen dat we voor vier moeten betalen) kwam Igor eigenlijk met de opmerking voor de grap 'dan gaan we toch met de auto'. Die optie had ik natuurlijk al in gedachten :p, maar daar concreet mee aan de slag gegaan.

Want:

• gaan we via Italië? inclusief 8 uur op de ferry
  • of via Albanië? en dan een uurtje op de ferry. Door landen die we al op ons wensenlijstje hebben staan?

Yep, we gaan voor de omweg! (inclusief korte ferry)

En 4 weken op Corfu is veranderd naar 2 weken op Corfu en 2 weken onderweg naar Corfu. Oh, wat kijken wij er al naar uit!

En inderdaad we zijn wat "op tijd" met plannen, maar mochten we wel voor 4 weken gekozen hebben, dan was het wel belangrijk om op tijd een airbnb te boeken die voor zo'n lange periode beschikbaar is.

Over 365 dagen hopen we te vertrekken met een auto, twee kleine tentjes en heel veel pret!

Oja, we vonden zo'n leuk appartementencomplex dat we die maar wel alvast geboekt hebben ;) In Roda, aan de noordkust van Corfu.

• 30 Maart 2023 - 17:19

Tineke Wolters :

Zo leuk dat jullie dit delen met ons. Geniet van alle voorpret!