Auto-tent-hotel-ferry-appartement - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu Auto-tent-hotel-ferry-appartement - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

Auto-tent-hotel-ferry-appartement

Door: dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

26 Juli 2022 | Nederland, Nijkerk

De eerste hotels zijn geboekt!

We wisselen de reis NAAR Corfu af in 1 nacht of 2 nachten op een bestemming. Voor de 2 nachten willen we (maar vooral ik :D) in de tent slapen. We hebben genoeg ruimte in de auto als we voor Corfu alleen maar kleding nodig hebben... denk ik :)

Igor's verjaardag (die van precies over een jaar) valt ook op een niet-rijden-dag. En naast mijn camping zoektocht gingen we ook even booking-en en kwamen een leuk hotel tegen mét zwembad. We hopen tegen dan in Albanië te zijn en er lijken niet veel campings met een zwembad te zijn in de binnenlanden.

En dat hotel was niet zo duur en het zwembad zag er wel erg leuk uit. En aangezien we tot 3 dagen voor aankomst kunnen annuleren, is deze boeking op booking een feit! Net als de laatste 2 nachten in Albanië.

De campings kunnen we nog niet reserveren, dat komt ergens in oktober of november. En de ferry duurt misschien wel nog langer, dat is trouwens wel een gek idee, alles al gereserveerd te hebben en niet weten wanneer de daadwerkelijke oversteek zal zijn.... hmm

En via social media komen we soms pareltjes tegen over ons geboekte appartement op Corfu, zoals deze in de foto's die we op Instagram zagen. We hebben er al lekker veel zin in.

Maar eerst op vakantie in Nederland!