Nog 200 nachtjes - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu Nog 200 nachtjes - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

Nog 200 nachtjes

Door: Dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

06 Januari 2023 | Nederland, Nijkerk

Het wordt steeds realistischer, die roadtrip van 5 weken deze zomer.

We zitten in ieder geval in hetzelfde jaar als dat we willen gaan :)

En dat betekent dat we er allemaal steeds meer zin in krijgen!

De financiën zien er ook goed uit, al betekent het wel dat we een paar weekendjes-weg minder weg gaan. Een beetje "tja", maar wel realistisch. Meer tijd voor de voorpret zullen we maar zeggen :p

De PowerPoint met onderweg (tol, vignetten) en camping tips staat klaar om aan Igor te laten zien. De campings kunnen nog niet geboekt worden, dus ik perfectioneer de overzichten gewoon een beetje meer totdat het maart is, hihi

En zo kwam ik er toevallig achter dat we ook 2 nachten in Montenegro slapen. Wist ik wel, maar ik had maar 1 campingtip en dat was onofficieel wildkamperen. Maar dat kan niet vantevoren geboekt worden en ik weet niet hoe blij we worden van echt back-to-basic met 2 kids terwijl we daar zelf nog niet echt ervaring mee hebben. Dus voor de zekerheid nog een camping in de buurt erbij gezocht.

Niet eenvoudig trouwens... Google Maps lijkt echt niet the place to go voor camping tips in de Balkan. Maar ik kom ook weinig blogs tegen hierover. Dus mocht iemand nog een tip hebben, we horen het graag!

Oja, tijdens de reis ga ik niet deze aliasdee.waarbenjij.nu bijhouden. Dat was enigszins een frustrerende klus weet ik nog van Amerika... Maar het leuke van Waarbenjij is dat je al vooraf voorpret-verhalen kan delen. Dat lijkt Polarsteps niet echt te kunnen. Maar tijdens de reis kan je ons verhaal dus wel volgen via Polarsteps (hopelijk minder frustrerend ivm oplaadsnelheid en makkelijker foto's toevoegen via de app). Als app te downloaden op je telefoon (krijg je meteen een bericht als ik wat nieuws heb geplaatst) of via de website. Gebruik deze link daarvoor: https://www.polarsteps.com/DirkjeVTH/6000398-roadtrip-balkan-corfu?s=0424297b-ec8e-48a0-bd62-12efce3fbb3e

P.S. je kan pas reageren op de verhalen als je zelf een Polarsteps account hebt. Dat is niet ideaal, maar misschien heb je het er voor over om ons eens de groetjes terug te doen ;)

Smachtend bij de weinige foto's van onze Corfu accommodatie, wachten we nu rustig 199 nachtjes af ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirkje

Actief sinds 24 Mei 2009
Verslag gelezen: 13
Totaal aantal bezoekers 70394

Voorgaande reizen:

15 Juli 2023 - 19 Augustus 2022

Familie roadtrip naar Corfu

07 September 2013 - 27 September 2013

Roadtrip USA!

23 April 2010 - 15 Oktober 2010

Corfu: doe es gek!

29 Oktober 2009 - 16 Februari 2010

Nieuw-Zeeland, mijn ontdekkingsreis

24 September 2009 - 29 Oktober 2009

Australie, mijn eerste stop Down Under

Landen bezocht: