Dank jullie wel Gerie en Georgina! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu Dank jullie wel Gerie en Georgina! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

Dank jullie wel Gerie en Georgina!

Door: Dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

28 Oktober 2009 | Australië, Sydney

Tonight was the night! Gerie en Georgina waren zo lief om ons een dineetje, gemaakt door een Australische chefkok ‘Michael Moore’ met uitzicht over de stad, cadeau te doen voor mijn vertrek. En vanavond hadden Lubet en ik dus als afsluiter een jammie 3-gangen diner met een verlichte stad als achtergrond!
Dat we in twee uur, zeven hostel overnachtingen er doorheen jaste, deed ons even niets :-)
We waren well-dressed, want er zaten meer toeristen (tsss) in hun dagelijkse kloffie en die konden zelfs niet tippen aan onze jurkjes. Ik werd door de champagne-meneer nog gecomplimenteerd met ‘lovely dress’, wat ik als een compliment beschouw ;-)

Vandaag dus m’n laatste dag in Australie dit jaar, ben namelijk wel van plan om terug te komen! Nog zoveel niet gezien en nog zoveel te doen, dus mijn wensenlijstje is weer aangevuld hoor!

Verheugd werden we wakker vanmorgen, want zelfs de negatievelingen onder ons moesten toegeven dat de zon aan de bewolkte hemel stond! YEAH!
Ik heb dus nog snel even een vluchtig rondje Bondi Beach gelopen, voordat we met de gratis shuttle (ook heel yeah :-)) naar de stad gingen. We hebben heerlijk genoten van de Harbour Bridge, Opera House, Darling Harbour en alles wat we in de vier uur lopen heen-en-weer tegenkwamen. Het hoogtepunt was toch wel een Deens ijsje met Belgische chocola. Alsof je thuis bent :-p

Ook hadden we nog een missie to accomplish… Want onze broer was hier in juni geweest en we konden natuurlijk niet de stad verlaten om de herinnering compleet te maken dat de Waaijenberg-jes alle drie in Sydney waren in 2009!

Die vijf weken zijn omgevlogen, Australie is en blijft een fantastisch land met zoveel gezichten, zoveel vriendelijke mensen (ik vergeet even onze kamergenoten in Perth…:-S) en zoveel herinneringen. Toch kan ik niet wachten totdat ik morgen in het vliegtuig zit naar Auckland! Op naar twaalf uur tijdsverschil!

De laatste -xxx- uit Australie!

PS. Vanavond mede mogelijk gemaakt door Ilse

• 28 Oktober 2009 - 12:30

Evert:

en nu samenvoegen ;-)

• 28 Oktober 2009 - 15:03

Mama:

Nu komen de tranen echt, zo mooi de foto's. Jullie staan er prachtig op en zo echt.
    Dirkje een hele fijne tijd in Nieuw-Zeeland en Lubette een hele fijne tijd in Australië en wachten op Elsbeth:-) Wel leuk alleen verder jullie, maar na 5 weken zo close met elkaar, zullen jullie elkaar wel missen.
    doeiiii xxx mama

• 28 Oktober 2009 - 18:09

Henrieke:

Hoi Dirkje,
    goede reis verder we blijven je volgen! mooie foto's veel plezier nog!

Groetjes Alex Ruth Henrieke en Jantine

• 28 Oktober 2009 - 22:29

Marijke:

Wauw!! Wat een uitzicht!!! En ja, moet even gezegd worden: Wat een leuk jurkje!;)
    Voor nu een goeie reis en heel erg veel plezier in Nieuw Zeeland!!! Ben benieuwd naar de avonturen die je daar (zonder Lubette) gaat beleven!!

XX

• 29 Oktober 2009 - 10:07