Van – naar – onder – bij – boven The Three Sisters - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu Van – naar – onder – bij – boven The Three Sisters - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

Van – naar – onder – bij – boven The Three Sisters

Door: Dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

22 Oktober 2009 | Australië, Katoomba

Ik was niet van plan om alweer een update te geven, maar vandaag was zo super en ik ga vol vertrouwen er vanuit dat het morgen weer zal zijn, dat ik wel een aparte update hier aan kan wagen. (en nu ademhalen :-))

Het was mistig vanmorgen en meer dan een witte doek zagen we vanmorgen uit het keukenraam niet, maar ik herinnerde me een passage uit het boek van Bill Bryson die eenzelfde situatie had toen hij in The Blue Mountains was. (weer ademhalen… moet toch wat kortere zinnen schrijven) En inderdaad, tegen de tijd dat we bij The Three Sisters waren aangekomen, was de zon hard bezig door de wolken te breken. En nu, bij terugkomst, is het weer erg lekker weer en een mooie blauwe lucht!

We hebben een redelijke algemene wandeling/hike gedaan die Echo Point (dat was vroeger een kleine look-out, nu kunnen er 20 bussen parkeren :-S), The Three Sisters, Katoomba Falls en een fantastisch uitzicht over de valleien. Het was stevig stappen en de 981 treden naar beneden en later nog eens tig naar boven, geven me het vertrouwen dat ik nog wel een koekje mag nemen ;-)

haha, nee, we hebben netjes gelunched met een boterhammetje pindakaas en een appel!

Binnen vier uur waren we terug in het hostel, dus nog zeeen van tijd (jullie zijn nog niet eens wakker geloof ik) om het stadje te verkennen en te genieten van het lekkere weer! (dat was de vorige keer wel anders, Bernd nog dankjewel voor t lenen van je trui. Kan me de kou nog goed voorstellen ;-))

We hebben zowaar een boekje gekocht met meer wandelroutes, dus vanavond even kijken welke we morgen gaan hiken!

Liefs uit Katoomba


PS. De videotape ga ik proberen op te sporen bij het postkantoor in Coogee Beach (hou het nieuws in de gaten bij onverwachte rellen veroorzaakt door Nederlandse backpackster….)

PS. Annelies, je ziet toch nog wel wat zeehonden over t hoofd, ga nog maar eens tellen ;-)

  • 22 Oktober 2009 - 06:54

    Nico:

    goed te lezen dat je zo geniet! wij werken gewoon door als je het niet erg vindt. je wordt gemist!!

  • 22 Oktober 2009 - 07:46

    Mam:

    Wij vinden het op de foto's al mooi, laat staan als je het in 't echt ziet.
    Volgens mij moeten wij ook nog naar australië toe :-)
    Fijne avond nog.
    Hier zit de 1e lading kippen erop. Morgen de rest.
    Groetjes aan Lubette
    doeiiii xxx pap&mam

  • 22 Oktober 2009 - 08:32

    Joke:

    Jeetje Dirkje, als je geen koekje neemt kom je echt mager terug. Wat een ondernemingen. Mooi !! Doe je de gr. aan Lub.
    Hg. Jee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Katoomba

Dirkje

Actief sinds 24 Mei 2009
Verslag gelezen: 47
Totaal aantal bezoekers 70416

Voorgaande reizen:

15 Juli 2023 - 19 Augustus 2022

Familie roadtrip naar Corfu

07 September 2013 - 27 September 2013

Roadtrip USA!

23 April 2010 - 15 Oktober 2010

Corfu: doe es gek!

29 Oktober 2009 - 16 Februari 2010

Nieuw-Zeeland, mijn ontdekkingsreis

24 September 2009 - 29 Oktober 2009

Australie, mijn eerste stop Down Under

Landen bezocht: