En dus… wat nu? - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu En dus… wat nu? - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

En dus… wat nu?

Door: Dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

10 Februari 2010 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Volgende week sta ik weer op Nederlandse bodem (zou fijn zijn als Londen Heathrow wat meewerkt…). Bijna vijf maanden (het voelt als een halfjaar hoor) down under geweest. Geen Philips, maar mezelf, geen trein, maar een huurauto :-).
Maar wat ga ik dan terug doen?

Ik heb besloten om mijn sabbatical te verlengen! Nog even ontsnappen aan het ‘echte’ leven :-) En nee, geen verweggistan of Azie om naartoe te reizen, want de portemonnee heeft toch echt wel wat nieuws nodig ;-)

Igor heeft vorig jaar de aanbieding gekregen om nog een jaartje voor Jetair te werken in een van de Sunshine hotels in Zuid-Europa als groepsleider van een animatieteam. Nu is dat natuurlijk een serieus leuke aandaging en groot gelijk dat hij deze heeft aangenomen. (Ik geloof dat hij de winter inmiddels bijna vreemd is ;-))

Enne ik ga met hem mee!

‘t Wordt hard werken, behoorlijk buiten mijn comfortzone, maar met de zon op mijn bol.
Overdag sportactiviteiten begeleiden in en om het zwembad voor de hotelgasten die overwegend uit Belgie, Frankrijk en Nederland komen. ‘s Avonds verzorgt het team (ons team dus) voor een dans of comedy show. En oh help, als ik aan toneel denk, denk ik aan zenuwslopende januari meetings waarbij ik o zo graag achter de schermen werkte!

Maargoed, ik had me voorgenomen iets anders te doen, dus we voegen Griekenland gewoon toe aan mijn ontdekkingsreis :-D

En ik/wij hebben er zin in, dus 18 februari begint onze training van ongeveer drie weken om ons klaar te stomen voor onze volgende zomer! En half april vertrekken we dan richting Corfu.


Sportieve groetjes uit Nieuw-Zeeland

  • 10 Februari 2010 - 08:52

    Mam:

    Gelukkig kom je tussendoor nog een maand thuis:-)
    En Corfu is op reisafstand, dus... wie weet!!!!

  • 10 Februari 2010 - 09:15

    Jee:

    Best zin om in de nazomer die kant op te komen, mmmmm Griekenland.

  • 10 Februari 2010 - 11:30

    Jane:

    Ben blij je weer even te zien, tot over 6 dgn!

  • 10 Februari 2010 - 12:16

    Moetje:

    ja Dirkje, wie weet wat de toekomst nog allemaal in petto heeft voor jullie twee, het wordt vast een spannende tijd op Corfu.....
    maar jullie weten dat er ook thuis nog altijd een haven is voor jullie beiden
    kus en knuffel

  • 10 Februari 2010 - 12:23

    Geert:

    Ja, inderdaad met al dat gereis zou je haast vergeten dat je ook nog een thuis hebt, waar ze jullie af en toe toch wel hard missen...

  • 10 Februari 2010 - 21:02

    Katleen:

    Ja Igor...dat ziet er goed uit hé voor jullie twee. Een nieuwe en andere uitdaging. Gelijk heb je!
    Als je eens een gaatje vindt alvorens jullie richting Corfu trekken, dan kom je toch je hardwerkende ex-collegaatjes eens een bezoekje brengen en jaloers maken hé. Ik kijk er naar uit om je nog eens terug te zien en je wilde verhalen te horen. En breng die schat van jou misschien eens mee.
    Groetjes xxx

  • 11 Februari 2010 - 20:22

    Indra:

    wel, misschien weten jullie weer wat winter is, eens jullie langs hier zijn: weeral 2 dagen sneeuw, reuzefijn, als je verdorie niet de baan op moet!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Dirkje

Actief sinds 24 Mei 2009
Verslag gelezen: 36
Totaal aantal bezoekers 70392

Voorgaande reizen:

15 Juli 2023 - 19 Augustus 2022

Familie roadtrip naar Corfu

07 September 2013 - 27 September 2013

Roadtrip USA!

23 April 2010 - 15 Oktober 2010

Corfu: doe es gek!

29 Oktober 2009 - 16 Februari 2010

Nieuw-Zeeland, mijn ontdekkingsreis

24 September 2009 - 29 Oktober 2009

Australie, mijn eerste stop Down Under

Landen bezocht: