DJ Dee, allee draaien maar! - Reisverslag uit Nissaki, Griekenland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu DJ Dee, allee draaien maar! - Reisverslag uit Nissaki, Griekenland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

DJ Dee, allee draaien maar!

Door: Dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

21 Mei 2010 | Griekenland, Nissaki

“Muziekkenner” als ik ben, keek ik natuurlijk niet heel erg uit naar m’n eerste dj-avond in de disco. Al moet ik zeggen dat mijn muziekkennis al stukken verbeterd is, ik vergis me alleen nog wel eens of het nu wel of niet een dansbare plaat is (verwaarloosbaar he ;-)). Dus Igor heeft me geholpen met opstarten en de eerste liedjes klaargezet (thema was ‘oldies’, dat gaat me beter af he, haha). Maar de disco sloot zo vroeg dat ik meer alcohol gedronken heb dan liedjes spelen :-S

Zeiden we al dat vorige week anders verliep dan gepland? Nou, toen waren we nog behoorlijk onwetend over deze week… :-S :-S Dus zaterdag hadden we samen gezeten om het avond- en repetitieprogramma in elkaar te draaien… valt het geheel letterlijk in het water. De repetities gaan zoals gepland (gelukkig!) maar we hebben dinsdag onze eerste show in de vergaderzaal moeten geven. De zaal zat vol (die was niet groot, maar toch :-)) en ze waren erg enthousiast over onze aangepaste Comedy&Dance show. Een killer voor de jongens in het team, want die waren constant op het podium. (het wordt es tijd voor een meidensketch zeg!) Gisteravond was de quiz ook een succes en met onze gezelschapspelletjes, poker, de nintendo-wii en een bioscoopfilmpje waarderen de gasten dat we ons best doen om hen toch een vakantiegevoel te geven. Helaas zijn met het mooie weer ook de enthousiaste gasten vertrokken. Het hotel zou niet minder gasten moeten hebben, maar wij zien ze niet :-S

Igor zit dus meer dan hem lief is in z’n bureau om alle aangepaste programma’s voor te bereiden (want ondanks dat wij PR-en, mag hij zijn vier talen ophalen door de microfoon ;-)), nieuwe affiches te maken, printen en lamineren. En met een regelmatige herhaling van stroomuitval is niet alles even makkelijk. Natuurlijk hebben wij wederom een nieuw programma zodat de uren van Sylvia wat eerlijker verdeeld worden, dus het duurt nog wel even voordat we regelmaat kennen :-)

Wel, tijd om eens te kijken of er nieuwe gasten bij het zwembad zijn gearriveerd…. Uhm, nop. Dus GT en ik zitten gezellig muziek uit te zoeken in de Funbox, Igor is aan het uitpuffen van zijn eerste (jaja!) mountainbike tocht en Julien is foto’s maken, want we zouden bijna vergeten dat vrijdag ‘picture day’ is! :-D


Rillende groetjes uit bewolkt en koud Corfu


PS. Andres, veel plezier op jullie trouwdag!

  • 21 Mei 2010 - 20:46

    JP & Annie:

    Weer genoten van je verhaal ;)
    Hier konden we vandaag de korte broek aan dus het wordt ietsjes beter. Al hoewel de voorspellingen ;(
    In ieder geval als wij straks komen zijn jullie pro's dus we blijven jullie volgen en er van genieten. Doei

  • 23 Mei 2010 - 06:56

    Linn:

    Ha Dirkje en Igor! Leuk al die verhalen.. In Rhodos was het schitterend weer, alleen kon de animatie bij langena niet tippen aan vorig jaar! Geniet ervan daar, Groetjes Linn

  • 23 Mei 2010 - 11:29

    Mam:

    Lieve Dirkje
    Zo te zien op zoover krijgen jullie mooi weer. Hier is het ook prachtig. Het tuunhuus wordt weer helemaal bewoond. Komende week hebben ze het hier over koud weer. brr....
    Oma is vandaag bij ons en morgen willen we op de motor naar Dalfsen. Zie je mij al zitten:-)
    Zo te lezen, redden jullie het wel daar!
    Groetjes aan Igor
    doeiiii xxx mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Nissaki

Dirkje

Actief sinds 24 Mei 2009
Verslag gelezen: 40
Totaal aantal bezoekers 70391

Voorgaande reizen:

15 Juli 2023 - 19 Augustus 2022

Familie roadtrip naar Corfu

07 September 2013 - 27 September 2013

Roadtrip USA!

23 April 2010 - 15 Oktober 2010

Corfu: doe es gek!

29 Oktober 2009 - 16 Februari 2010

Nieuw-Zeeland, mijn ontdekkingsreis

24 September 2009 - 29 Oktober 2009

Australie, mijn eerste stop Down Under

Landen bezocht: