Team re-animation door dik en dun - Reisverslag uit Nissaki, Griekenland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu Team re-animation door dik en dun - Reisverslag uit Nissaki, Griekenland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

Team re-animation door dik en dun

Door: Dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

29 Mei 2010 | Griekenland, Nissaki

We hebben het opgegeven, die normale week waar we zo op hoopte, is uitgebleven. Al mogen we niet klagen over het weer, want de zon was weergekeerd, de warmte volop aanwezig. Het dagprogramma is zowaar gegaan zoals het derde schema aangaf. Maar gisteren is toch nummer drie naar het ziekenhuis gegaan. Met z’n drieen, ik als chauffeur voor Sylvia. En Eva die gelukkig nog zelf kan rijden, al zie je dat lopen en staan pijnlijk is voor haar. Maandag krijgt ze pas de resultaten van de onderzoeken. De dokter meldde dat het exceem is, maar aangezien hij dat al zei voordat hij nauwelijks een voet in de kamer zette, heeft ze aangedrongen op verdere onderzoeken. Sylvia heeft gelukkig goed nieuws gekregen, ze mag beginnen met lopen. En natuurlijk maakt ze nu gebruik van de vrijheid :-) ze heeft gisteren weer voor het eerst haar eigen eten kunnen opscheppen! :-D
Maar gisteravond na een bezoek aan de chiropractor had Nele toch nog verdrietig nieuws. Een nachtje in het ziekenhuis eerder deze week bracht geen uitkomst in wat de pijn in haar heupgebied zou kunnen zijn. Maar nu is haar toch dringend verzocht een week niets te doen, zelfs een week in bed te blijven… Een lange week voor haar waarin wij alles zullen doen wat we kunnen dat ze eet en drinkt en niet vergeten wordt.

Want ondanks dat de benaming REANIMATION nu wel heel erg klopt voor ons team, weten we stuk voor stuk dat we een superteam hebben. De extra uren repetitie, de extra diensten en de extra moeite om elkaar te helpen om uiteindelijk te zorgen dat de gasten de vakantie hebben waarvan ze gedroomd hebben, worden beloond. Mensen merken alleen tijdens de eindpresentatie van ons team dat we drie gewonden hebben. Igor weet nog elke keer de shows aan te passen of zelfs, zoals gisteren, nieuwe shows in elkaar te draaien. Shows die mensen aan het lachen en applaudiseren maken. We leven op de complimentjes die gelukkig in veelvoud worden gegeven. We scoren het hoogst in de hotelenquetes en om eerlijk te zijn, we hebben dat momenteel erg nodig :-$.

Enfin, sowieso was het voor Igor en mij geen gewone week, want Jeffrey en Ellen stonden vorige week zaterdag (momenteel weer in het vliegtuig terug) op het vliegveld! Igor heeft ze wel een ontvangst gegeven om niet te vergeten, maar gelukkig voelde hij zich ‘s middags weer een stuk beter :-p We hebben op het strand gelegen en eenden gezien die echt te groot zijn om nog eend genoemd te mogen worden. We hebben heerlijk gegeten, UEFA finale bij Stathis gekeken en ook woensdagavond hebben we gezellig bij kunnen kletsen (en Nederland heeft gewonnen, ohlee ohlee ohlee :-D). Ze hebben het getroffen met het weer, alsof ze de zon hadden meegenomen van thuis ;-) Jeffrey is met me meegefietst naar Ipsos, Ellen is actief geweest in het bodyprogram en ik geloof dat ze veel te bruin :-p en relaxted naar huis zijn gegaan.

Tis weer voorbij die mooie week
Die begon op 22 mei
Fijn om jullie beter te leren kennen
En Igor was weer even kind met Jeffrey aan z’n zij :-)
Het was leuk
Het was tof
Tot ziens maar weer, tot seffens ergens in oktober

We hadden, zoals gezegd, al wat shows aangepast (ik geloof dat we maar twee shows gedaan hebben zoals we oorspronkelijk gepland hadden) en afgelopen week was het ook de premiere van de Mama Mia (ABBA) show. Sylvia kon helaas geen ‘Donna’ spelen en omdat ik (snap het zelf ook niet, luister er echt nooit naar :-p) de meeste lyrics wel kende, heb ik zondag Donna mogen zijn. Kostte wel wat repetitie uren, maar nu kan ik de gekke heupbewegingen van Dancing Queen en de verschillende discomoves op de juiste momenten toepassen :-) Ondanks dat de muziek vrolijk is, is Donna niet de vrolijkste in de show. Dus mn gezicht in de plooi terwijl Jorik, GT, Igor en Nele zichzelf helemaal geven op dat podium, lastig, maar het is me gelukt hoor :) Normaal valt Sylvia op het laatst in Igor z’n armen, maar nu was ik de gelukkige om ‘I do I do I do’ te zeggen. Dus stiekem zijn we nu toch een beetje getrouwd :-D Oh ja, er waren mensen die vroegen of de liefde op het laatst ook geacteerd was, haha!

Vandaag vrije dag, ik zal Igor zo even uit z’n bed halen en kijken hoe we vandaag even helemaal niets gaan doen… Lokatie weet ik al: op het strand! :-D :-D :-D

Jeanette, we zien je graag verschijnen en je weet het he, van zes tot zeven repeteren we in de disco! See you berry berry soon!

Vermoeide, maar ‘we gaan ervoor’ zoentjes vanuit de schaduw

PS. als het goed is, ligt er straks wat Nederlandse lekkernij bij de receptie voor ons. Aldi kaas, borrelnootjes en worst gekregen van Nederlandse gasten :-D

• 29 Mei 2010 - 09:03

Geert:

Schitterend zoals jullie het aanpakken. Dikke proficiat, ik krijg er zowaar vochtige ogen van en dat meen ik!

• 29 Mei 2010 - 09:15

Moetje:

oei, oei, wat een ramp ! Dit wordt vast de meest intense vuurproef dat jullie team kon krijgen. We hopen hier thuis heel erg dat voor alle zieken het tij snel mag keren en alle pijn en ellende mag stoppen. Aan allen een heel dikke proficiat om zo aan elkaar te hangen en te geloven in de teamspirit ! Als Jetair DAT niet apprecieert, dan weten we het hier niet meer. En Dirkje en Igor.....acteren en repeteren voor de liefde hoeft niet....die is er vanzelf voor jullie tweetjes, het perfecte team zo te lezen !!!!!

Hou jullie goed, hou vol en stuur lieve knuffels en wensen door van onze kant voor het HELE VOLTALLIGE TEAM ! We duimen echt voor jullie.

Kussen en knuffels.
    xxx...

• 29 Mei 2010 - 12:07

Mam:

Complimenten!
    Heb zin om jullie eindelijk eens te 'zien'. Tot straks met skypen:-)
    doeiii xxx mam

• 29 Mei 2010 - 12:56

Jane:

Ik zie dat jullie wat hulp kunnen gebruiken...
    Zal ik dan maar maandag komen? hihi
    Geniet van jullie vrije dag! x.

• 29 Mei 2010 - 15:23

Johanna:

Hey Dirkje en Igor!

Ben even helemaal bijgelezen weer inmiddels..maar wat een verhaal! Loopt niet zoals gepland dus.. Veel sterkte en plezier natuurlijk ook nog een beetje ;)
    Groetjes Johanna

• 29 Mei 2010 - 17:28

Jeffrey:

Hihi, hier zijn we dan weer in het gezellige belgië. nog geen uur geland en al een ferme bui op ons dak en slechts 15°C net iets minder dan deze ochtend. we verlangen al een beetje tegen dat jullie terug in het land zijn. het is nog ff wachten maar dat lukt ons wel. Amuseer jullie nog en maak er een super seizoen van de start is zeker al geslaagd. We hebben een super vakantie ervaren en héél veel toffe mensen leren kennen!! Bedankt voor alles!!! Have fun!!! funclub fun!!! hoppa hoppa groetjes

• 10 Juni 2010 - 18:38

Indra:

ben mijn scha aan het inhalen, wat maken jullie daar allemaal mee met jullie gewonden zeg!! Oh ja, een beetje aan het dromen van een beetje een trouw?? Ge moet tmaar zeggen als we moeten sparen voor een cadeau en ne tenue, he, altijd te vinden voor een dagje shoppen!!