Een complimentje van de chief! - Reisverslag uit Nissaki, Griekenland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu Een complimentje van de chief! - Reisverslag uit Nissaki, Griekenland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

Een complimentje van de chief!

Door: Dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

07 Juni 2010 | Griekenland, Nissaki

De weken gaan snel, we realiseren het ons nauwelijks dat de eerste zes weken een feit zijn. Het hotel is al bijna een maand open, we hebben al vier lichtingen nieuwe gasten gehad. Teveel Fransen :-), behoorlijk wat Duitsers en Engelsen en toch ook nog wat Nederlandstalige gasten, yeah!

De week ging behoorlijk zoals het moest, behalve natuurlijk dat Nele haar bed nauwelijks verlaten heeft. Inmiddels is ze weer onder de mensen, ze doet nog voorzichtig aan en ik weet nog niet wanneer ze haar eerste danspasjes gaat proberen. Sylvia haar voet vordert met de dag en Eva is zo goed als de oude. Alleen gaat ze nog niet het zwembad in. Maar nu… is Jorik gisteravond samen met Eva onderuit gegaan met de scooter. Behalve grote schaafwonden leken ze niets te hebben, totdat vanmorgen symptomen van een hersenschudding duidelijk werden bij Jorik. Inmiddels ligt hij ter observatie in het ziekenhuis :-( we hebben trouwens grote vermoedens dat de dokter liever een verwijsbriefje schrijft dan zelf op onderzoek uitgaat, dus dat is ook weer een actiepuntje voor Igor… :-S

En Jeanette was er deze week, ze bood haar hulp aan en tadaa daar was ze :-D Maar behalve een keertje aquagym en te vaak winnen bij volleybal doet ze niets. (groot gelijk hoor :-)) En zoals we Jeanette kennen, neemt ze teveel spullen mee (dus de helft van haar outfits hebben we nu op haar laatste dag nog niet gezien, hihi). Maar ze had ook wat voor ons meegenomen, een supertof vervroegd verjaardagscadeautje voor den Igor. Een t-shirt die extra of minder licht geeft op de bas van de muziek. Het werkt ook nog, dus DJ Igor was The Man die avond :-D

Ik was afgelopen donderdag weer DJ en na die enorm lange (maar niet heus) ervaring van twee weken geleden, was ik enorm benieuwd naar een avond MET gasten op de dansvloer. En het is een leuk spelletje, je zet een liedje op en je checkt hoeveel mensen dat aan bewegen zet. Je zet er nog een op en tadaa, meer of minder mensen. En ik heb dus een complimentje van de chief gekregen, want het was een leuke mix aan muziek die mensen blij en aan het dansen maakten. YEAH! :-D :-D (ja Linn, er waren ook echte gasten :-))

Op onze vrije dag hadden we een jeep gehuurd. Jeanette heeft tenslotte al wat van het eiland gezien en met een jeep de berg op en de binnenlanden in, leek ons een leuk uitje! Samen met GT op pad in de rode jeep, Igor natuurlijk aan het stuur. Het weer was niet fantastisch, we hebben ook een regenbui gehad, maar het was lang niet zo dramatisch als het weerbericht had gemeld. Het is echt wel een leuk om die berg op te gaan met weggetjes die zo hobbelig zijn en het weidse uitzicht die je stiekem een gevoel geven dat je op een heel groot eiland bent ;-) Na het trotseren van de berg, hebben we terrasje gepakt, gaan bowlen (Jeanette en Igor beide een keer gewonnen) en nog een terrasje gepakt. Teveel gegeten en dus was ons avondeten niet meer dan een frikandel en een boulet bij de snackbar, haha

Helaas heeft Jeanette ons weer verlaten en dan wachten we netjes op Stefaan, Magali en Brecht die ons op 19 juni met een bezoekje vereren en in diezelfde week Igor’s mama en zus. We reserveren alvast de zon ;-)

Zonnige bingo groetjes van ons

PS. Lubette, een happy birthday!
PS. Linn, nog gefeliciteerd met je verjaardag.

• 07 Juni 2010 - 06:51

JP & Annie:

Hey, jippie, daar hupt Dirkje weer op in mijn scherm. Hoera een nieuw verhaal. Super dat het zo lekker gaat.
    We genieten al volop van je verhalen. Het duurt nog zo lang voordat wij komen maar ik geloof dat ik maar vast begin met aftellen (eerst maar in weken, hihi)
    Groetjes deze keer vanaf een burootje in Damwâld.

• 07 Juni 2010 - 09:09

Mam:

Goedemorgen Dirkje
    De homeopatische koffer heb je vergeten mee te nemen:-) Arnica had al veel wonderen gedaan daar op Corfu denk ik.
    Gezellig hoor zo'n weekje met Jeanette. En zo te horen heeft ze echt genoten van haar vakantie!
    Wat een prachtig weer hebben jullie steeds. Lekker voor de vakantiegangers! De voorspellingen zijn ook goed.
    Hier alles prima.
    Vandaag dubbel feest:-)
    Onze campinggasten zijn 10 jaar getrouwd!
    Hele lieve groetjes, ook voor Igor.
    xxx mam

• 10 Juni 2010 - 18:34

Indra:

zo, we zijn er terug! na onze 2 weken out met de pc;;;; GRR en we surfen hier nu verzekers illegaal, want we krijgen geen link met onze internet. Tja, dan moet het maar zo. Ook geen al te goed weer he! Fijn dat jullie voor ons de zon alvast reserveren, tis nodig (en ik heb nieuwe rokjes en topjes, dus de zon mag komen )

greetz

• 14 Juni 2010 - 21:52

Marijke:

Hee Dee!

Klinkt goed!! Ik blijf die muziek lastig vind en, tegenwoordig bij Princesse hoort t er ook weer bij, maar houd me er nog maar lekker bij vandaan :P

Leuk dat Jeanette er was!! Ben blij dat ze zich als een heuse actieve gast heeft ingezet;), want geen betere gast, dan er eentje die blij met het animatieteam meedoet..

Doe Igor de groeten en viel spass!! (Voetjes van de vloer!)

XX