In afwachting… - Reisverslag uit Nissaki, Griekenland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu In afwachting… - Reisverslag uit Nissaki, Griekenland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

In afwachting…

Door: Dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

18 Juni 2010 | Griekenland, Nissaki

Van nog meer hitte…
Van een vrije dag morgen ( :-) )
Van Nederland die gaat winnen morgen ( ;-) )
Van Brecht, Stefaan en Magalie die morgen invliegen ( :-D )
en natuurlijk van Linda en Indra die dinsdag toekomen!!

Gelukkig niet veel zotte zaken te vermelden, eindelijk draaien we een dagprogramma zoals het hoort. Al bijna een hele week :-) We beginnen nu shows te doen voor de tweede, derde en soms zelfs vijfde keer. Wel vaak nog met versie 2 of 3 van ‘who does what’, maar we zijn bezig een ritme te creeeren. Jorik doet weer mee, dus op dit moment niemand in bed. Wel weten we inmiddels dat Nele de 26e richting Belgie vliegt om daar naar een echte specialist te gaan. De eerste van de nieuwe maand krijgen we drie nieuwe collega’s die in de Belgische volksmond ‘jobstudenten’ worden genoemd. Voor de Nederlanders: dit zijn gewoon vakantiekrachten ;-)

Zojuist nieuwe foto’s geupload bij voorgaande verhalen, dus veel kijkplezier!

Veel hittestraaltjes uit een verkoeld kantoor

PS. papa en mama, veel succes met de nieuwe varkensschuur, de biggetjes zien er allerschattigst uit volgens Isolde en Nele :-)

• 18 Juni 2010 - 11:09

Pa:

hier alles goed
    regend een beetje
    groeten pa ma schrijft de rest

• 18 Juni 2010 - 11:11

Mam:

Dag Dirkje
    Lekker hoor die warmte:-)
    Zie dat je slippers 'getekend' zijn. Lekker bruin hoor!
    En is de bal uit het water halen nog gelukt?
    Hier alles prima. Bedankt voor je wensen.
    Groetjes aan Igor.
    Lieve groetjes xxx

• 21 Juni 2010 - 12:28

Johanna:

Jaloers!! Haha wat een weertje.. Vandaag officieel zomer, maar we merken er nog niet zoveel van. As week krijgen we een hittegolf geloof ik, dus dan snel bijkleuren zodat we in september normaal naast elkaar op de foto kunnen ;) En nu alles draaiende en iedereen uit bed houden he!!
    Liefs Johanna

• 24 Juni 2010 - 08:20

Mam:

Dag Dirkje
    Hier voorspellen ze vandaag dezelfde temperaturen als bij jullie:-)