De hele week feest! - Reisverslag uit Nissaki, Griekenland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu De hele week feest! - Reisverslag uit Nissaki, Griekenland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

De hele week feest!

Door: Dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

31 Juli 2010 | Griekenland, Nissaki

Bijna dan :-) Natuurlijk begonnen we zondagnacht met de inluiding van Igor’s 25e jaar (en dus is hij nog 24 :-p). Op maandag hadden we de supergezellige beach party met Igor als DJ. Souvlaki’s, worstjes, sangria en veel personeel en gasten maakten het feestje erg leuk! Het hotel had voor wat vuurwerk gezorgd en wij waren in het bezit van sterretjes, jaja! :-)

Op dinsdag kreeg Igor zijn cadeautje van de manager, een sleutel van suite 811 :-D :-D Erg vervelend om een nachtje in een luxe suite aan de rand van het zwembad door te brengen…niet! En op woensdag onze vrije dag, dus niks niet vroeg opstaan. Maar lekker uitgeslapen in dat grote zachte bed. Wederom weer een beetje up to date, want met twee tv’s op de kamer hebben we niets gemist van Mega Mindy (oh help), diverse quiz shows en het Nederlandse NOS-journaal :-)

Woensdagmiddag was het snorkeltijd, want Igor wilde graag z’n verjaardagscadeautje dopen, hihi. Heerlijk genoten van een klein baaitje nog geen kwartiertje van hier. Corfu blijft toch een fantastisch eiland. En nu Igor een nieuwe onderwatercamera heeft (nieuw model, super functies) is de volgende snorkelsafari vast niet ver weg :-p

En gisteravond was het weer DJ Dee in de disco, genoeg volk, maar helaas ook genoeg ruimte op de dansvloer. Hoe weet ik nu welke muziek ik moet draaien? En normaal kan ik de verzoeknummers niet aan, maar nu heb ik maar twee verzoekjes gehad, oh help, wat is het dan moeilijk om drie uur disco te vullen als niet-muziek-kenner :-S Maar tis gelukt, vooral omdat de barman graag wilde karaoke’n :-)

Vanavond is het filmavond en Police Academy II staat op het programma :-D Hoe vervelend kan werken soms zijn…niet ;-)

Veel liefs van twee genietende mensen

PS. Igor wil graag iedereen bedanken voor de kaartjes, berichtjes en telefoontje, t-shirt, champagne en suite :-)

• 31 Juli 2010 - 17:34

Mam:

Heb nieuw skype geïnstalleerd:-) kijk maar!
    Enne echt genieten bij jullie. En dat water en dat snorkelen:-)
    Suite 811 is die voor ons als wij komen:-) ha ha
    xxx mam

• 31 Juli 2010 - 20:50

Jane:

Jeetje wat is je haar blond op de laatste foto!! Feestje ziet er wel erg gezellig uit.. leuke aloharokjes hebben jullie aan!
    De manager mag dan klein zijn maar lijkt toch echt op George Clooney..
    Yannes nog druk met de vrouwen?
    Kun je misschien een beetje zon deze kant opsturen? hihi
    Nog heel veel plezier op Corfu! liefs