Sleeping in my car by GT, Isi, Igor en Dee :-) - Reisverslag uit Nissaki, Griekenland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu Sleeping in my car by GT, Isi, Igor en Dee :-) - Reisverslag uit Nissaki, Griekenland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

Sleeping in my car by GT, Isi, Igor en Dee :-)

Door: Dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

25 Augustus 2010 | Griekenland, Nissaki

Igor wilde graag meer gekke dingen doen
GT en Isi hadden al een idee
En bij een frikandel speciaal was alles geregeld ;-)

Ook al is Corfu een klein eiland, stappen in Sidari (aan de noordkant) betekent toch gauw daar de nacht doorbrengen. Op het strand slapen was het oorspronkelijke idee, toch maar een auto gehuurd voor wat meer ‘comfort’ en uiteindelijk hebben we en in de auto en op het strand geslapen in verband met de comfort en de warmte in de auto ;-)
Sidari is niet zozeer specialer om te gaan stappen, maar na Ipsos dat vol zit met Italianen dachten we dat Sidari dat barst van de Engelsen eens iets anders was. En we hebben zelfs een snow party gehad! Jaja, niet de overbekende bak met schuim uit het plafond, maar een beleefd briesje met schuimvlokjes en “All I want for X-mas” uit de boxen :-)
De volgende dag pannekoeken met aardbeien voor lunch en meer hebben we niet nodig op onze vrije dag!

Zaterdag was de boottocht met Jetair gasten gepland, nu het geen Belgische feestdag was, mocht ik met een Nederlands paspoort ook mee :-) Genoeg reispillen in mijn maag, nog meer in mijn tas en met een rustige zee zag ik het positief in! En inderdaad, met blikjes Cola, gezellige mensen en genoeg te doen om de gasten te vermaken, vlogen de boottochtjes om zonder dat ik misselijk was! Jippie yeah!! Ik heb me zelfs gewaagd op de Mambo, een soort van opblaasbaar bed achter een speedboot. We hebben gelachen en gegild en zo schijnt dat te horen! Op de terugweg was onze kennis van allerlei zotte dansen mooi meegenomen en als we geen dansje kenden dan wist GT te improviseren, haha! Hier hadden we ook een zeer kort, maar effectief schuimfestijn toen de kapitein (of z’n hulpje) een bus scheerschuim liet ontploffen :-D Daarna werd de champagne ontkurkt en zo was een douche bij thuiskomst geen overbodige luxe…

Veel liefs van ons

• 25 Augustus 2010 - 18:44

Mam:

Een nieuw achtergrondkleurtje, dat goed past bij jullie zonnige bezigheden. Lekker zomers! Wat hebben jullie steeds een prachtig weer zeg. Wat een temperaturen!
    En laat GT maar vaker het typetje Elio doen, dan kijkt hij tenminste normaal. Dacht steeds dat hij een tik had:-) Hij kan niet normaal op een foto. Nu hebben we hem als knappe vent gezien.
    Wat lekker zo'n boottochtje, heerlijk! Staat die boottocht in de week dat wij er zijn ook gepland? Bij deze de opgaaf!!!
    Hier wordt de lucht weer donker, ze voorspellen voor morgen een beetje veel regen. De boeren zijn al aan 't gieren!
    Het meeste gras is er de afgelopen week afgegaan en zit goed opgeborgen in of onder het plastic!
    Dag kinders, veel plezier.
    xxx mam