X-mas party, grote verrassing en het laagseizoen - Reisverslag uit Nissaki, Griekenland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu X-mas party, grote verrassing en het laagseizoen - Reisverslag uit Nissaki, Griekenland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

X-mas party, grote verrassing en het laagseizoen

Door: Dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

04 September 2010 | Griekenland, Nissaki

Vrije dag op maandag nu. Igor neemt, net uit bed om elf uur dertig, de telefoon op. “Team Nele” belt.
Igor: hallo Nele
- met Jeanette hier, is Dirkje er ook?
Igor tegen mij: er is weer wat mis met die telefoon, Jeanette belt, maar krijg Nele’s nummer :-S
Jeanette: we lagen net bij het zwembad
Dirkje denkt: had ik niet net op nu.nl gelezen dat het stormt in Nederland????
Jeanette: kom je naar beneden of zal ik naar boven komen?
Dirkje denkt: tegen wie is ze nog meer aan het praten?????
Jeanette herhaalt haar vraag
Dirkje: met wie spreek ik? Nele?
Jeanette: nee, met Jeanette
Dirkje: hoezo kom ik naar beneden?
Jeanette: nou, we liggen bij het zwembad
Dirkje: welk zwembad???
Jeanette: hier!
Dirkje denkt: tja, ik ben ook ‘hier’ :-S
En uiteindelijk… (ik blijf blond he, hihi) heb ik ze naar boven laten komen, haha :-) blijkt de verrassing echt te zijn! Daar komt niet alleen Jeanette, maar ook Linn om het hoekje kijken! Echt supersonisch fantastisch vet gaaf leuk!

En die lieve Jeanette vraagt of we niet al andere plannen hadden op onze vrije dag, want zij willen best terug naar het zwembad… AS IF!
Dus heerlijk in Barbati bij het zwembad gelegen, geslapen (Igor en Jeanette), in de zon gelegen (Jeanette en Linn) en veel gekletst (alle vier! :-)) en bord niet leeg gegeten (Jeanette en Linn, oh oh oh)

Doordat de repetities zijn weggevallen, hadden we heerlijk de tijd om samen te lunchen, te dineren en de tijd te nemen om bij te kletsen. Donderdagmiddag bij de watersportstand op de banden gegaan wat errug leuk was! Jammer dat Jeanette er niet afgevallen is :-)

Het einde van het hoogseizoen kon volgens ons niet beter uitgeluid worden dan met een Xmas party in de disco :-) Wij in de kerstkleuren met natuurlijk een behoorlijk zonnig tintje :-) versieringen gemaakt in de miniclub en voldoende muziek, want kerstmuziek kan er bij zelfs bij meer dan dertig graden in :-D

Maar het laagseizoen is ingeslagen als een bom. Maandag begon dus ons laagseizoenprogramma en blijkbaar was dat ook een teken voor het weer en de toeristen. (Al kon mij het weinig schelen met m’n vriendinnetjes hier op Corfu ;-))
Het weer: overdag waren de temperaturen goed, voor ons heerlijk na een paar weken hoge dertig, lage veertig graden. Maar de wind die uit het niets kwam, was vaak overduidelijk aanwezig en maakte de avonden behoorlijk fris en koud. (De Love Boat was opeens geen pretje…) En het is zelfs zo omgeslagen dat de vrijdag met bewolking begon en rond het middaguur overging in regen. Dus gezelschapspelletjes binnen en zelfs de Fiesta Tropical show in de conferentiezaal! Wat uitstekend ging, dat terzijde. Vandaag is de regen er nog steeds (yeah…not, wij hebben ook eens plannen om naar Aqualand te gaan, maar Aqualand had niet naar ons hoeven komen…)

En het aantal toeristen is ook ineens ingestort. Het zwembad ligt halfvol (wederom; ik bedoel natuurlijk de bedjes eromheen he) en de activiteiten zijn weer met zulke aantallen dat ze of niet doorgaan of we spelen zelf mee :-) Het lijkt meer een uit de hand gelopen familiefeestje! Want er zijn opeens weer veel Nederlanders (nouja, meer dan anders).

Hopelijk wordt het weer beter als onze echte familie arriveert!
Igor’s papa, mama en Ingmar (7 sept)
Edward en Leen (10 sept)
Mijn papa en mama (11 sept)
Lubet en Elsbeth, ome Jan-Pieter en tante Annie, Johanna, Gerrit en Durkje (20 sept)

Veel liefs van ons (sinds een jaar en een week samen :-))

PS. Stefaan, gefeliciteerd nog met je verjaardag!
PS. Onze terugvlucht staat momenteel geboekt op 15 oktober richting Brussel

• 04 September 2010 - 12:44

Dirkje Vantournhout:

Nieuwe look van deze pagina: panorama foto bovenaan is uitzicht vanuit onze slaapkamer! :-)

• 04 September 2010 - 16:06

Jan Pieter & Annie:

Wat weer een pracht verhaal. En wat een verrassing, tjonge.
    Wij zien er echt naar uit om te gaan. We nemen nog een gast mee. Voorstellen doen we op Corfu. In ieder geval in de uitverkoop nog zomerkleding gekocht dus je zorgt toch zeker wel voor het zonnetje hè ;). Hier gaat alles zijn gangetje dus we zijn echt aan vakantie toe. Tot over 2 weken. doei doei

• 04 September 2010 - 23:28

Jeanette:

Tja, wat zal ik zeggen.....
    Het eten en vooral de toetjes waren weer erg lekker, de zon heerlijk en de animatie super!
    Op en top genoten... Bedankt en tot snel!!!!

• 05 September 2010 - 07:42

Leen:

Nog 5 keer slapen en we verlaten Roeselare richting Corfu!!! We zien er zo naar uit.
    Edward is vrijdag (een week voor vertrek) zijn valies al beginnen maken :-). Hopelijk zal het toch wat mooi weer zijn, want ik verlang naar de zon!
    Dus vrijdagavond, waarschijnlijk wanneer jullie al bezig zijn met de show en zo, zullen wij plots voor het podium staan zwaaien en springen :p. Tot dan! Dikke zoen! Edward en Leen

• 05 September 2010 - 09:55

Mam:

Heb maandag aan jullie lopen denken, maar deze verrassing is nog leuker dan ik gedacht had. Meiden wat superleuk, zo'n verrassing en dan op de koop toe nog zo'n gezellige week waar je beiden het echte vakantiegevoel hebt.
    Wij zijn dus ook met de laatste voorbereidingen bezig om er een weekje tussenuit te gaan. Komt wel veel voor kijken hoor:-) En ja, net als kleine kinderen zijn we aan het afstrepen: nog 5½ nachtje slapen.
    En dat uitzicht van jullie kamer komen we dus persoonlijk controleren. Enne een dikke trui stoppen we wel in onze koffer! Maar toch ook ons zonneshirtje!
    doeiiii xxx
    p.s. valt je mee hè Igor, dat je telefoon toch goed was!

• 14 September 2010 - 12:54

Marijke:

WAT EEN FAN-TAS-TISCHE VERRASSING!!!!!!!
    Geweldig!! En nu de hele is de hele familie daar!! Ook al zo leuk!
    En wat zie je er goed uit Dee!! (Schaam schaam! Heb al te lang je verhalen niet meer gelezen!)
    Hoop dat jullie de dagen met Jeanette en Linn goed genoten hebben en dat nu ook doen met alle wederzijdse familie!!!

Geniet van het laagseizoen en alle leuke mensen en laat je ouders wat mooi weer mee deze kant opnemen!!!

Hele dikke kus vanaf de Veenhuis!
    XXXX

• 14 September 2010 - 12:56

Marijke:

Zie net ineens dat je over 33 dagen alweer terug komt!!!!!!!
    Daar moet op gedronken worden!!!!!
    Woehoeeeeeee
    Geniet nog even flink en tot snel dus!!