Zomervakantie 2022 was fantastisch - Reisverslag uit Lemele, Nederland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu Zomervakantie 2022 was fantastisch - Reisverslag uit Lemele, Nederland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

Zomervakantie 2022 was fantastisch

Door: Dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

24 Augustus 2022 | Nederland, Lemele

De zomervakantie is weer voorbij, maar de herinneringen nog niet :)

Ook al begonnen we met ziek-zijn, en misschien ook daarom wel dat we alleen maar konden uitrusten, hadden we een erg fijne 17 nachten op de camping. We hadden zelfs een nacht bijgeboekt! (was ook omdat we anders door de regen 2 dagen eerder hadden moeten afbouwen)

De kids zaten in een heerlijk relaxte modus. Net als wij.

Het weer leek veel op Zuid-Frankrijk (al was het daar dit jaar nog 10 graden warmer)

En genoeg te doen op de camping: spelen met vriendjes, avondwandeling naar de hei en kijken naar vallende sterren (wat is dat fantastisch om te zien zeg)

De vakantie was, volgens Joshua, 38 weken te kort, haha

En daar waren we het allemaal grondig mee eens!

Natuurlijk hebben we ook vooruitgekeken (ok, misschien vooral ik) naar volgend jaar.

Zo heb ik de Omnia geprobeerd en het werkt super om broodjes af te bakken, cake te bakken en brood te bakken. Nog wat huiswerk mee om te kijken hoe of wat. Inmiddels ook een thermometer gekocht die erbij past, maar eigenlijk ging het best goed. Het scheelt ook dat glutenvrije baksels vaak op hoge temperaturen gebakken worden. Dus zet maar open dat gas :)

Was Pinterest zo nu en dan echt wel op mijn telefoon open.

En ik ben lid geworden van een paar fora op Facebook over Slovenië en Kroatië. Die van Albanië is niet zo actief.

Ik heb gemerkt dat Slovenië een klein land is (wist ik natuurlijk al), maar dat er veel mensen naartoe willen. En dat betekent druk. Dus ik begin een beetje het idee los te laten om het mooiste (volgens velen) te zien en dat we eigenlijk maar gewoon gaan genieten van het land. Dus nu even zoeken naar een camping die niet te massaal is. Volgens mij zijn we ook maar 2 nachten in Slovenië, dus dat is te overzien.

Maar misschien gooien we de planning nog wel een beetje om. Tenslotte zijn alleen onze nachten in Albanië gereserveerd. En we moeten natuurlijk wel al die kilometers maken. Dus daar moeten we niet teveel in veranderen.

Ook hebben we een opvouwbaar picknickset van Lubette gekregen om te proberen. Wat werkte dat ideaal! Toevallig hadden de buren dezelfde. En ik zeg toevallig, want ze zijn niet meer te koop...

Helaas. Want ik ben door een zitting gezakt. (uch) en een tweede is ook gaan scheuren. Hij was natuurlijk oud, dus ik gooi het op de leeftijd :) maar het is ideaal, dus we gaan even kijken of we voor zoiets gaan of toch voor een losse tafel met 4 verschillende stoelen zodat iedereen ook even chill kan zitten in plaats van rechtop aan tafel. Tenslotte hebben we het 3 weken nodig en in die tijd willen we ook graag wat uitrusten [e-1f643]

Gelukkig hebben we nog 325 nachtjes om de rest te regelen.

Vol-met-mooie-herinneringen-aan-Lemele groetjes van ons vier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirkje

Actief sinds 24 Mei 2009
Verslag gelezen: 6
Totaal aantal bezoekers 70396

Voorgaande reizen:

15 Juli 2023 - 19 Augustus 2022

Familie roadtrip naar Corfu

07 September 2013 - 27 September 2013

Roadtrip USA!

23 April 2010 - 15 Oktober 2010

Corfu: doe es gek!

29 Oktober 2009 - 16 Februari 2010

Nieuw-Zeeland, mijn ontdekkingsreis

24 September 2009 - 29 Oktober 2009

Australie, mijn eerste stop Down Under

Landen bezocht: