Tot ziens! See ya! Ciao! - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu Tot ziens! See ya! Ciao! - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

Tot ziens! See ya! Ciao!

Door: Dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

20 September 2009 | Nederland, Nijkerk

“Going to a land down under…“
“Die mooie zomer, die zomer die begon zowat in mei…” en we maken hm nog even langer ;-)

Eerder dit jaar kreeg ik een boek van Jeanette met de titel “dromen, durven, doen”. Het heeft maandenlang bovenop m’n stapel boeken gelegen. Zo nu en dan pakte ik t boek op, maar gelezen heb ik t niet (sorry Jeanette). Het lezen van de titel was genoeg om mij blij te maken! Tenslotte had ik gedurfd om mijn dromen te doen. Het beste moment om een leer-jezelf-boek te krijgen, is op t moment dat je kan zeggen dat je t gedaan hebt :-)

Een ander levensboek dat ik dichtgeklapt heb, is Philips. Zeven jaar liep ik daar de deur plat (tja, als t gezellig is…) Ontwenningsverschijnselen zullen vast nog wel komen, maar t voelt op dit moment wel erg lekker om werkloos te zijn hoor! Inmiddels heb ik mn 6.30h alarm uit mn telefoon gehaald :-)

T was nog even tijd voor een feestje! Ik ben tenslotte niet voor niets op een prestigieuze leeftijd gekomen (volgens Marijke), dat moest gevierd worden. Samen met Lubet die zowaar zichzelf net volwassen mag noemen :-D en tja, Nijkerk zal zonder ons moeten overwinteren, zal voor sommigen ook een feestje waard zijn :-p

Dat er mensen zouden komen, was al snel duidelijk; want trek in BBQ heeft iedereen. Maar, dat ook 90% op-en-top cowboy/girl zou zijn, was een erg leuke verrassing! (stond ik tenminste niet in mn eentje voor …) En het gezegde ‘een goede buur is beter dan een verre vriend’ was maar weer al te waar. Peter en Henk-Jan hadden voor wat extra cowboyhoeden gezorgd, dus echt iedereen moest eraan geloven (he Arjan)!
Als t goed is, heeft iedereen het feest kunnen verlaten met eigen portemonnee, de Daltons leken zich goed te gedragen.
Het was supergezellig en herinneringen genoeg om een halfjaar te overbruggen hoor!

En ondanks dat Lubet en ik even de Korte Holk achter ons laten, zijn jullie altijd welkom bij paps en mams. Anders wordt de winter wel heel erg romantisch ;-)

Nog 4 nachten in mn eigen bed, nog 4 dagen in Nijkerk…
Ik geloof dat ik jullie wel een beetje ga missen :-$

  • 20 September 2009 - 13:49

    Mam:

    Lieve Dirkje

    Beloofd is beloofd, over 4 nachten gaan we allemaal janken!!!!
    Maar, we gaan echt nog 4 daagjes van je genieten thuis en dan 6 maanden via de luxe van het wereldwijdeweb oftewel www!!

    xx mam

  • 21 September 2009 - 14:53

    Marijke:

    Dromen, durven, doen!
    Makkelijk gezegd, maar toch maar mooi aan t doen!! ECHT TE GEK!!!
    Uiteraard zal ik je/jullie avonturen en belevenissen op de voet volgen!!!

    Jullie feestje was trouwens ook TE GEK!!!! Heb me goed vermaakt!!

    Veul schik en tot over 6 maanden!!

    Goede reis!!!

    XX

  • 23 September 2009 - 06:14

    Evelien:

    Hoi Dirkje, ja het was heel gezellig. Nu is het dan bijna zo ver. Wij wensen jullie alvast een hele goeie reis en willen al snel nieuwe verhalen horen. Veel plezier. Groetjes van de Buntjes

  • 23 September 2009 - 15:27

    Wim:

    Ja dat vind ik wel een hele mooie.
    Dromen durven doen..
    Wens je heel veel plezier en een voorspoedige reis vanaf Ameland.

  • 24 September 2009 - 02:22

    Evert:

    Laatste nachtje thuis gehad. Heel veel plezier in Australie en Nieuw zeeland. Zal jullie volgen.
    xx

  • 26 September 2009 - 08:21

    Mam:

    Sms-je van Dirkje ontvangen dat ze om 21.35 uur in hostel aangekomen zijn. Het is daar nu 6 uur later en gaan nu slapen.
    Ze zijn gisteren om 15.00 uur van de Korte Holk vertrokken. Ruim 30 uur reistijd.
    Welterusten lieve schatten.
    xx pa en ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijkerk

Dirkje

Actief sinds 24 Mei 2009
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 70411

Voorgaande reizen:

15 Juli 2023 - 19 Augustus 2022

Familie roadtrip naar Corfu

07 September 2013 - 27 September 2013

Roadtrip USA!

23 April 2010 - 15 Oktober 2010

Corfu: doe es gek!

29 Oktober 2009 - 16 Februari 2010

Nieuw-Zeeland, mijn ontdekkingsreis

24 September 2009 - 29 Oktober 2009

Australie, mijn eerste stop Down Under

Landen bezocht: