gearriveerd@Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu gearriveerd@Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

gearriveerd@Perth

Door: Dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

27 September 2009 | Australië, Perth

We zijn er!
Een goede reis gehad...als je dat kan zeggen als je zooolang onderweg bent. Maar 1,5 uur vertraging en daar kwamen we pas na een uur achter... haha
Niet bewust van enig tijd nog, dus dat geeft me een mooi excuus om nog veel te slapen :-)

Vandaag voor de tweede dag errug lekker weer (amehoela met die 20 graden, t voelt als 30!) Gisteren 5x het centrum doorgelopen en zo'n 8x verdwaald :-) Maar inmiddels weten we de snelste weg naar de supermarkt.

Vanmiddag lekker aan de oever van de Swan River gezeten, er was een klein strandje (water ijskoud) dus t voelde toch echt wel als een begin van de vakantie!

Gisteravond voor t eerst in maanden weer zelf gekookt en ondanks dat het overdadig naar tomaat smaakte, was t lekker. (op zaterdag gaat de supermarkt hier om 17u dicht, uhh wij moesten om 16.50u nog boodschappen doen :-S, we zijn beetje bij t tomatenschap blijven hangen geloof ik...)

Ben McDonald's / KFC / Hungry Jack nog tegengekomen, maar ik heb een belofte aan Jeanette gedaan. Ik mag daar niet naar binnen! Ben benieuwd hoelang ik t volhou, maar so far so good! haha

Evert is inmiddels weer thuis, dus dat betekent dat iemand anders de palmbomen in de buurt moest houden. Doen we met plezier hoor :-) :-)

Morgen gaan we naar een volgend hostel en we plannen woensdag naar Fremantle (bij de oceaan) te gaan. Maar ik ben natuurlijk weer naam en internetlink vergeten... dus t boeken moet dan maar iets later gebeuren.

Ciao ciao vanuit Perth!
Tot snel! dikke kus dee

PS nog geen foto's deze keer (we wachten totdat we gebruind en gebleekt vd zon zijn ;-) )

• 27 September 2009 - 10:26

Mam:

Lieve Dirkje

Wat leuk dat je je site al geüpdeat hebt. Super.
    Als ik de site soms voor je zoeken moet?
    We zijn net bij oma wezen koffiedrinken en zijn terug langs Evert gereden, hij is nog niet op de Heinencamp:-)
    Ja, nu moeten jullie zelf je potje weer koken, wij eten lekker patatjes vandaag.

Goeie zondag verder en we 'horen' weer,

doeiiii x ma
    oké x pa

• 27 September 2009 - 11:59

Jane:

Hi! in die 10 min kon je de snickers gelukkig ook niet vinden!!
    Hoe is het hostel? Al nederlanders tegenkomen?
    Nog veel plezier in Perth en tot horens! X.

• 27 September 2009 - 20:53

Marijke:

DEEEE!!!

Goed te lezen dat jullie goed aangekomen zijn!

Klinkt echt als vakantie!
    Beetje rondhangen, van hostel naar hostel hoppen, aan t water zitten LEKKER!!!
    Trouwens, tomaten zijn hardstikke gezond hoor (vitamines, anti-oxidanten, enz!) Dus lekker smullen!!
    Ben benieuwd naar jullie verdere reisplannen en hou je in de gaten;)

Have fun!

XX

• 28 September 2009 - 09:18

Ada:

hoi meiden jullie zijn er veel pezier zal jullie reis volgen goetjes ada

• 29 September 2009 - 11:45

Jee:

Hoi deeres. Ik heb nog wel een lekker recept van tomatensaus.
    Jooow, gr. Joke

• 29 September 2009 - 17:33

Evert:

He, leuk verhaal. Ben benieuwd of jullie nu echte chefs worden die van iets kleins iets groots kunnen maken ;-)
    Veel plezier nog!
    x