Let’s go on a roadtrip! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu Let’s go on a roadtrip! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

Let’s go on a roadtrip!

Door: Dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

23 Maart 2013 | Nederland, Heerhugowaard

Terwijl de ijskoude wind hier raast alsof het de schutting kapot probeert te krijgen (lukte aardig trouwens totdat we hem gestut hebben) en Lubette het waarschijnlijk te tropisch warm heeft op de Filipijnen, zijn wij druk bezig geweest met offerte vergelijkingen.
Want wat duurt het wachten lang als de eerste offerte binnen een paar uur al in Dropbox staat! Het kan aan de verkooptechnieken van Johanna liggen, want haar aangevraagde offertes hadden we al binnen 2 dagen… Gelukkig had ik de offerte-aanvraag-tekst geschreven :-)

Maar na vier dagen mochten we ook een goed voorstel van Jan Doets ontvangen. Stiekem mijn favoriet omdat we na een themapresentatie toch wel erg enthousiast waren over hun kennis en vriendelijkheid. En na het telefoontje van Tim (ik mag hem best tutoyeren) gistermiddag was ik al een beetje verkocht. Vanmorgen mocht hij de rest overtuigen. Helaas moest dat in Heerhugowaard gebeuren, dus wij allemaal teringvroeg ons bedje uit.

En overtuigen deed hij, de offerteprijs deed de rest :-) Het voorwerk dat we hadden gedaan kwam goed van pas, want met vragenlijst, routevoorbeelden en wensenlijstje hebben we hem anderhalf uur bestookt met vragen over wat beter is, handiger is en vooral leuker is! Tevreden met de antwoorden, geïnspireerd door zijn suggesties en gecharmeerd van de prijs hebben we dus maar meteen JA gezegd (de tweede keer al deze maand ;-))
Ondanks dat we met onze kennis meteen wel in die C30 van Cruise America kunnen stappen, wachten we nog even tot 7 september. Dan gaan we drie VOLLE weken genieten van wat Zuidwest Amerika te bieden heeft (zolang er maar zon is, ben ik al heel tevreden...)!

Superveel-zin-in-groetjes from us

• 23 Maart 2013 - 19:10

Marijke:

Ha Dee!!
    De kogel is door de kerk en de grootst knopen zijn doorgehakt dus. GAAF!!!
    De camper ziet er veelbelovend uit en maar blijven herhalen dat ik jaloers ben, begint ook een beetje sneu te worden, maar wat LEUK, STOER, GAAF, SPANNEND en vooral een goed vooruitzicht zeg!! Geniet van de voorpret! Ik geniet vanaf hier mee!!!
    Xx

• 23 Maart 2013 - 19:16

Mam:

So hé, ziet er goed uit die camper! Spelletjes mee en rondtouren maar jullie. Gefeliciteerd Dirkje&Igor en Johanna&Peter! Voor dat je het weet is het 7 september, nou ja.... laat eerst het zomertje hier maar even komen nog:-)

• 24 Maart 2013 - 10:37

Joke:

Mooi huis op wielen. Lekker vooruitzicht.

• 25 Maart 2013 - 07:48

Annie:

Prachtig al die voorpret!!! J&P ook helemaal enthousiast aan het vertellen. Maar eerst gaan we voor het Nederlandse zonnetje en een schitterende zomer ;)

• 25 Maart 2013 - 09:51

Gerie:

Hi Dirkje,
    Straks mag je je helemaal uitleven bij Philips, never a dull moment :-)
    Wat een heerlijke reis in het vorouitzicht!
    Liefs, Gerie