Nog 11 voorprettige weken - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu Nog 11 voorprettige weken - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

Nog 11 voorprettige weken

Door: Dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

22 Juni 2013 | Nederland, Nijkerk

Hahaha! Hihi! Oh oh oh!
En de reis is nog niet eens begonnen :-)

Het was namelijk hoog tijd om het geheugen op te frissen ("Wanneer gaan we naar Yellowstone Park?"...?!), huiswerk te maken ("Igor en Peter maken wel een to do lijstje voor Las Vegas." ...jaja...) en om te kijken of we onze annuleringsverzekering niet moesten aanspreken omdat het samenzijn opeens een fiasco zou zijn. Gelukkig kan De Neus tegen een stootje, is het maken van een groepsfoto piece of cake en zitten we budgettechnisch op 1 spoor.

Maar als we bij het eten al de wegenkaarten erbij hebben en om 23.30 uur nog mogelijke excursies en huisregels bespreken, zit het wel goed. (denk ik :-))

We kijken er gewoon lekker naar uit, weten inmiddels al wat BART is en zijn zelfs blij met ons huiswerk. Die 11 weken komen we wel door hoor!

We-maken-ons-geen-zorgen groetjes van ons

P.S. Eerste huiswerk deadline is 26 juli!

• 22 Juni 2013 - 23:16

Mam:

succes met jullie huiswerk...

• 24 Juni 2013 - 07:40

Anie:

inderdaad, dat ziet er allemaal goed uit!!! Ben jaloers, wat een trip! Maar we gaan eerst dubbel en dwars voor de paardendagen natuurlijk. Dus OANT GAU

• 25 Juni 2013 - 12:49

Joke: