VAAAAKANTIIEEEE! - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu VAAAAKANTIIEEEE! - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

VAAAAKANTIIEEEE!

Door: dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

25 Augustus 2013 | Nederland, Nijkerk

Het voelt al als vakantie, we moeten alleen nog 10x op ons werk verschijnen...

Vandaag was dan toch echt onze laatste 'voorpret'overleg. Maar gelukkig begint dan de echte pret en daarna de 'afterpret' die niemand ons af kan pakken :-)
Het was nog serieus vandaag, want ons huiswerk werd getoetst op de 'wat wij denken wat werkelijkheid zou kunnen zijn'. We hebben in ieder geval een idee waar we zouden kunnen gaan slapen en we weten dat een goede nachtrust een must is voor de heftige city programma's die Johanna in elkaar gedraaid heeft :-s gelukkig dat er tussendoor nog wat highway is om te genieten. haha

Enfin, nu is het tijd om langzaamaan de tassen te pakken, want we gaan bijna OP VAKANTIE!!!

PS. De airfryer heeft ook goede punten gescoord, maar helaas mag ik hem niet meenemen...

Zoete groetjes!

• 25 Augustus 2013 - 21:13

Johanna:

Yihaaa! Over 2 weken zijn we bezig met onze San Fran city trip!! Mega veel zin in :-D
    Xx Jo

Ps: ik hoef nog maar 8x naar mijn werk hihi ;)

• 25 Augustus 2013 - 22:23

Mama/tante Riet:

bedankt voor het meeleven met jullie voorpret, wij genieten mee......

• 26 Augustus 2013 - 07:44

Annie:

Zeker, het wordt nu spannend!!!! Het aftellen begint. USA here we come, oh nee ik mag niet mee, snik snik. Nog even doorwerken en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnn