TESTweekend - Reisverslag uit Ameland, Nederland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu TESTweekend - Reisverslag uit Ameland, Nederland van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

TESTweekend

Door: Dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

29 Juli 2013 | Nederland, Ameland

Nog maar net de volledige rekening aan Jan Doets overgemaakt, maar dat mocht de pret en spanning niet drukken van ons officiële testweekend. Want 2 Friezen, 1 Belg en 1 Hollander voor 21 dagen op 25 vierkante meter is niet niks natuurlijk. ‘t is net BigBrother zonder camera’s :-)

Dus wij met weersverwachting “half glas=leeg glas” gaan een nachtje kamperen op Ameland. En na een perfecte timing van Peter (lees: gelukje) zijn we echt PRECIES op tijd in het strandhuis. Een stap binnen en de wolkbreuk was een feit. Helaas was het toiletgebouw op de camping wel een teringeind weg wat ‘s nachts voor een slapeloze nacht zorgde, wie durft tenslotte dat eind te lopen tijdens onweer? En dus waren we overgeleverd aan een ietswat lekke tent. Maar verder eigenlijk goed weer gehad, zodat we hebben kunnen genieten van elkaars humor, de natuur en het lekkere eten.

Nog een paar openstaande discussiepunten bespreken we over een paar weken, want hoe belangrijk zijn de volgende vraagstellingen wel niet?
- De financien, want betekent een Buddymoon dat de buddies over de moon zijn van plezier of is het juist hun portemonnee die gaat moon’en? Of betekent het gewoon een fantastische vakantie met 4 personen?
- Kan Dirkje de airfryer meenemen?

Kortom, ondanks het halfvolle weer hebben we er vol van genoten!

We-waaiden-wel-bijna-weg groetjes

• 29 Juli 2013 - 20:01

Mam:

jullie gezichten stralen nog aan 't eind, dus het zal allemaal wel goed komen met jullie!
    leuk.....
    xxx

• 30 Juli 2013 - 14:30

Mama:

het ziet er in ieder geval veelbelovend uit !!!!!!! Nu de grote oversteek nog binnen enkele weken waar ook daar alles vast super zal worden.