Bijna de mooiste snelweg ter wereld - Reisverslag uit Morro Bay, Verenigde Staten van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu Bijna de mooiste snelweg ter wereld - Reisverslag uit Morro Bay, Verenigde Staten van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

Bijna de mooiste snelweg ter wereld

Door: dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

11 September 2013 | Verenigde Staten, Morro Bay

Morro Bay - 50,60 dollar

Maar deze zeer mooie Highway 1 viel enorm tegen:
- omdat hij veel langer in beslag neemt dan we gedacht hadden. Dus tot gisteren hebben we een halve dag achtergelopen. Totaal niet erg, maar we realiseerden ons dat we wellicht toch wel een ambitieuze planning hebben. Want is een buddymoon ook niet gewoon genieten, relaxen en even niks hoeven doen? #datdachtenwijook
- omdat ik echt misselijk was. De route is erg mooi, de kust is wow, maar ik wilde maar dat het snel over was. (Het vorige punt maakte het er niet beter op :-() Dolgelukkig en enorm blij was ik in ieder geval dat Morro Bay onze 2e overnachting werd. De rest werd ook blij toen we zagen dat het strand aan de overkant van de weg was! Tijd voor een aperitief-picknick bij zonsondergang!!!!

(Volgens Johanna helpt chips tegen de misselijkheid, dus daar gaat mijn lijn Gerie :-s)

Uitkijkend naar het nagenieten bij de foto's zonder misselijkheid...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirkje

Actief sinds 24 Mei 2009
Verslag gelezen: 23
Totaal aantal bezoekers 70411

Voorgaande reizen:

15 Juli 2023 - 19 Augustus 2022

Familie roadtrip naar Corfu

07 September 2013 - 27 September 2013

Roadtrip USA!

23 April 2010 - 15 Oktober 2010

Corfu: doe es gek!

29 Oktober 2009 - 16 Februari 2010

Nieuw-Zeeland, mijn ontdekkingsreis

24 September 2009 - 29 Oktober 2009

Australie, mijn eerste stop Down Under

Landen bezocht: