Bijna de mooiste snelweg ter wereld - Reisverslag uit Morro Bay, Verenigde Staten van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu Bijna de mooiste snelweg ter wereld - Reisverslag uit Morro Bay, Verenigde Staten van Dirkje Vantournhout - WaarBenJij.nu

Bijna de mooiste snelweg ter wereld

Door: dirkje

Blijf op de hoogte en volg Dirkje

11 September 2013 | Verenigde Staten, Morro Bay

Morro Bay - 50,60 dollar

Maar deze zeer mooie Highway 1 viel enorm tegen:
- omdat hij veel langer in beslag neemt dan we gedacht hadden. Dus tot gisteren hebben we een halve dag achtergelopen. Totaal niet erg, maar we realiseerden ons dat we wellicht toch wel een ambitieuze planning hebben. Want is een buddymoon ook niet gewoon genieten, relaxen en even niks hoeven doen? #datdachtenwijook
- omdat ik echt misselijk was. De route is erg mooi, de kust is wow, maar ik wilde maar dat het snel over was. (Het vorige punt maakte het er niet beter op :-() Dolgelukkig en enorm blij was ik in ieder geval dat Morro Bay onze 2e overnachting werd. De rest werd ook blij toen we zagen dat het strand aan de overkant van de weg was! Tijd voor een aperitief-picknick bij zonsondergang!!!!

(Volgens Johanna helpt chips tegen de misselijkheid, dus daar gaat mijn lijn Gerie :-s)

Uitkijkend naar het nagenieten bij de foto's zonder misselijkheid...